پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
نماینده مردم تربت حیدریه،مه لات و زاوه درمجلس، درواکنش به توسعه کشت گلخانه ا ی زعفران در کشورچین،گفت: در کشت گلخانه ای زعفران میزان تولید این محصول نیز افزایش می یابد که به همان میزان تولید هم کیفیت و قیمت تمام شده زعفران کاهش می یابد که به همین جهت توسعه این نوع کشت در کشور چین می تواند بازار زعفران ایرانی را بحرانی کند.
 
خسروی سهل آبادی: چینی ها برای تسخیر بازار زعفران خیز برداشتند

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خسروی مطرح کرد:                     

بررسی شهریه‌های‌ دانشگاهی در کمیسیون آموزش مجلس

( 12 تیر 1391 )

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی اعمال افزایش ۱۵ درصدی شهریه‌های دانشگاهی و ساماندهی این شهریه‌ها توسط وزارت علوم در این کمیسیون خبر داد.
 

ابوالقاسم‌ خسروی سهل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با ساماندهی شهریه‌های دانشگاهی، تصریح کرد: باید نرخ شهریه‌ها ثابت باشد؛ البته در برخی موارد افزایش نرخ آن گریز ناپذیر است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا کنون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم درباره شهریه‌ها و میزان دریافتی آن از دانشجویان بحث و تبادل نظری نشده اما قطعا پیگیر این مساله خواهیم بود.

وی با تاکید بر تسهیل پرداخت شهریه‌های سنگین برای دانشجویان، افزود: برخی از دانشجویان که در مقطع فوق لیسانس و دکتری درس می‌خوانند؛ توانایی پرداخت این میزان شهریه را ندارند که باید شرایطی برای جلب رضایت آنها فراهم شود.

این نماینده مجلس نهم با مد نظر قرار دادن شرایط اقتصادی و توانایی مالی دانشجویان کشور بیان کرد: همچنین شرایط اقتصادی کشور و نرخ تورم نیز فشار بیشتری به دانشجویان و خانواده‌های آنها وارد می‌کنند زیرا با مشکلات اخیر، این دانشجویان توان پرداخت شهریه‌های بالا را ندارند.

خسروی سهل‌آبادی گفت: قطعا در اسرع وقت، ساماندهی شهریه دانشگاهی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونین وی به بحث گذاشته خواهد شد.

اعمال ۱۵ درصدی افزایش شهریه‌ها

بر پایه تصمیمات جدید وزارت علوم ۱۵ درصد افزایش در شهریه‌ها اعمال شده است؛ ابوالفضل حسنی مدیر کل دفتر گسترش وزارت علوم با اشاره به جزئیات افزایش شهریه برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها به ویژه در دانشگاه‌های شهریه پرداز، از افزایش شهریه در مقطع کارشناسی ارشد نوبت شبانه دانشگاه های دولتی خبر داد و گفت: به‌طور کلی برای دانشگاه‌های غیردولتی غیرانتفاعی و پیام نور همچنین نوبت شبانه دانشگاه‌های دولتی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرند به یک توافق کلی رسیده‌ایم؛ اما در خصوص شبانه‌های مقطع ارشد می‌توان این‌طور اعلام کرد که ١۵ درصد افزایش در شهریه‌ها اعمال شده است.

وی همچنین درباره جزئیات افزایش شهریه در موسسات غیردولتی غیرانتفاعی اعلام کرد که این افزایش بر اساس رتبه بندی این موسسات صورت گرفته و با تصویب هیأت امنای موسسات، افزایش شهریه صورت می‌گیرد./

 
-------------------------------------------------
 
خسروی:                

دریافت وجه به‌عنوان حق ثبت نام، غیر قانونی است   ( 12 تیر 1391 )

 

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدام برخی مدارس در دریافت وجه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان، اعلام کرد: اقدام برخی از مدارس دولتی برای دریافت هرگونه وجهی از اولیاء دانش‌آموزان موضوعی است که هر سال مطرح می‌شود.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که خانواده‌ها با قصد کمک به مدرسه مبلغی را آن هم به دلخواه خود به مدارس پرداخت کنند؛ مانعی ندارد و در قانون نیز پیش بینی شده؛ اما دریافت پول بابت حق ثبت نام و با اجبار غیر قانونی به شمار می رود.

کمیسیون، اخذ وجه غیرقانونی از دانش آموزان را پیگیری خواهد کرد

وی افزود: حتی در گذشته نیز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به بررسی این موضوع پرداخته بود و قطعا در نهمین دوره مجلس هم اعضای این کمیسیون به جد پیگیر این قضیه خواهند شد.

این نماینده مجلس نهم بیان کرد: خانواده‌ها نیز از پرداخت هرگونه وجهی به مدارس خودداری کنند و اگر مدرسه‌ای اقدام به دریافت مبلغی کرد؛ قابل پیگیری و غیر قانونی است و خانواده‌ها می‌تواند این موضوع را به اداره آموزش و پرورش منطقه خود اعلام کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: حتی در وزارت آموزش و پرورش سامانه‌ای برای گزارش این تخلفات ایجاد شده  که باید در این ارتباط اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد.

پرداخت وجه، گلایه ای تکراری

خسروی گفت: ماجرای اخذ وجه هنگام ارائه کارنامه به اولیای دانش‌آموزان و در زمان ثبت‌نام، آنقدر تکراری شده است که باید برای برخورد با این تخلف سریعا راه‌کاری در نظر گرفته شود.

دبیر کمیته آموزش وپرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: هرساله و در زمان دریافت کارنامه دانش‌آموزان از مدارس و در فصل ثبت‌نام، خانواده‌های متعددی از اخذ اجباری وجه  توسط مدارس گلایه دارند و همین مساله نظارت جدی مسئولان آموزش و پرورش را بر این موضوع می‌طلبد.

برخورد آموزش و پرورش با تخلفات

این مسائل در شرایطی مطرح می‌شود که مسئولان آموزش و پرورش از نظارت مستمر بر مدارس خبر داده و همواره بر غیرقانونی بودن اخذ وجه در زمان ثبت‌نام تأکید می کنند.

محمود حسینی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به این موضوع که در برخی مدارس پیش‌دانشگاهی در هنگام ثبت نام وجه ۲ میلیون تومانی درخواست شده، می‌گوید: هیچ کدام از مدارس که دارای پایه چهارم به عنوان پیش‌دانشگاهی هستند مجاز به اخذ شهریه یا کمک داوطلبانه از سوی اولیاء نیستند.

وی با بیان اینکه برخی مدارس مانند نمونه دولتی، وجهی از خانواده‌ها دریافت می‌کنند، ادامه می‌دهد: ناظران تخلفات ثبت‌نام را گزارش کرده و با تخلفات برخورد می‌شود.

همچنین یزدی‌خواه مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: طی چند روز گذشته مدیران ۲۵ مدرسه متخلف در شهر تهران توبیخ شده و یا تذکر کتبی گرفته‌اند./

-------------------------------------------------

 انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیته آموزش‌های مهارتی درکمیسیون آموزش :

( 12 تیر 1391 )

عباس مقتدایی خوراسگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، جزئیات تشکیل کمیته‌های تخصصی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را تشریح کرد و اظهار داشت: در ادامه تشکیل این کمیته‌ها، علی‌رضا منظری توکلی رئیس، محمدمهدی زاهدی نایب رئیس و قاسم جعفری به عنوان دبیر کمیته آموزش‌های مهارتی انتخاب شدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسفندیار اختیاری نیز به عنوان رئیس، علیرضا سلیمی نایب رئیس و علیرضا منادی سپیدان نیز به عنوان اعضای هیأت رئیسه کمیته تحقیقات و فناوری انتخاب شدند.

وی افزود: جبار کوچی نژاد ارم ساداتی، نگهبان سلامی و ابولقاسم خسروی نیز اعضای هیأت رئیسه کمیته آموزش وپرورش انتخاب شدند.

این نماینده مجلس نهم از تعیین اعضای هیأت رئیسه کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی در جلسه بعدی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

در جلسه هفته گذشته این کمیسیون نیز سید محمود نبویان به عنوان رئیس کمیته اسلامی شدن دانشگاه‌ها انتخاب شد.

کمیته‌های آموزش‌های مهارتی، آموزش عالی و آموزش پزشکی، تحقیقات و فناوری، اسلامی شدن دانشگاه‌ها و آموزش وپرورش پنج کمیته فعال در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم خواهند بود./

 -------------------------------------------------

استاد خسروی :

تفكر و روشنگری های شهید بهشتی باعث پایداری نظام جمهوری اسلامی شد

تربت حیدریه- نماینده مردم تربت حیدریه،زاوه ومه ولات درمجلس شورای اسلامی گفت: تفكر و روشنگری های شهید بهشتی باعث پایداری نظام جمهوری اسلامی شد.

'ابوالقاسم خسروی' امروز درگفتگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش افزود : شهید بهشتی و یارانش در تصویب قانون اساسی نقش ویژه ای داشتند و هفتم تیرماه 1360در ایران اسلامی به روشنفكری سیاسی مردم یاد می شود.

وی گفت: منافقان با ترور شهید آیت لله بهشتی درصدد ایجاد اختلاف و ناامیدی در بین دوستداران انقلاب اسلامی بودند كه با رهبری امام خمینی (ره) این توطئه خنثی شد.

نماینده مردم تربت حیدریه ، زاوه ومه ولات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعه هفتم تیر ماه واقعه تلخی بود كه با صبر، استقامت و بصیرت امام خمینی (ره ) بخوبی كنترل وباعث افزایش آگاهی مردم ایران شد.

وی با اشاره به سالروز عزل بنی صدر، افزود: تمامی فتنه های آن زمان توسط بنی صدر صورت می گرفت كه او با پشت كردن به 11 میلیون رای مردم از سوی امام خمینی(ره) بی كفایتی سیاسی او اعلام و عزل شد.

خسروی گفت : خون شهدا ی هفتم تیر ماه بود كه باعث تناور شدن درخت انقلاب و شكست دشمن شد و به گفته امام راحل شهید بهشتی یك ملت بود و برای ملت ما آنچه مهم است مظلومیت شهید بهشتی است.

خسروی اقتدار و اعتماد را دو خواسته رهبر معظم انقلاب از قوه قضاییه دانست و گفت : اقتدار و اعتماد در قوه قضاییه در گرو به كارگیری نیروهای با ایمان و ارزشی است كه این قوه از آن برخوردار است.

-------------------------------------------------

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی

 عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را اعلام کرد.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جواد جهانگیرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات نماینده شهرستان تربت حیدریه، زاوه و مه ولات را  به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

 ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل راه شهر تربت حیدریه به شهر دولت آباد و باخزر، تکمیل راه های روستایی، تکمیل قسمت پایانی راه مشهد ـ تربت حیدریه و به وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی در خصوص ضرورت تکمیل مجتمع فرهنگی شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه.

-------------------------------------------------

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در موضع ضعف قرار گرفتن رژیم صهیونیستی و محکوم شدنش در افکار عمومی جهان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این رژیم با حمله به غزه و دیگر مناطق مرزی، قصد دارد تا جایگاه خود را از موضع ضعف و انفعال بهبود بخشد که این خود نشان‏دهنده زبونی این رژیم است.
 
-------------------------------------------------

نمایندگان مجلس نهم  چهارشنبه صبح با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.:

 

-------------------------------------------------

 

 
رهبر معظم انقلاب به منتخبان مجلس نهم توصیه کردند:
ضرورت توجه نمایندگان به الزامات یک مجلس زنده و سالم
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار نمایندگان منتخب ملت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کردند: مجلس در عمل به وظایف مهم و اساسی خود، باید ضمن برخورداری از شاخص های یک مجلس زنده، پرتحرک و پرنشاط در ابعاد مختلف سیاسی، اخلاقی و مالی نیز، ‌مجلسی سالم باشد.

 

متن کامل اظهارات رییس مجلس در محضر رهبر معظم انقلاب؛
مجلس باید با رصد دائمی حوادث، سپر دفاع از حقوق ملی باشد
علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در محضر رهبر معظم انقلاب اظهاراتی را در مورد مجلس نهم و نهاد قانونگذاری کشور مطرح کرد.

 

متن کامل اظهارات رییس مجلس در محضر رهبر معظم انقلاب؛

مجلس باید با رصد دائمی حوادث، سپر دفاع از حقوق ملی باشد

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در محضر رهبر معظم انقلاب اظهاراتی را در مورد مجلس نهم و نهاد قانونگذاری کشور مطرح کرد.

متن کامل اظهارات علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله الذی انزل القرآن علی عبده لیکون للعالمین نذیرا و الصلوه علی من جعله شاهدا و مبشرا و نذیرا و داعیا الی الله باذنه و سراجا منیرا و علی آله الذین اذهب عنهم الرجس و طهرهم تطهرا

سلام و درود خداوند بر روح ملکوتی امام راحل (قدس سره) و بر روان پاک شهید مدرس و شهدای عزیز مجلس شورای اسلامی

امروز سعادت درک محضر شریف رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای نمایندگان ملت بسی مغتنم و ارزشمند است تا در ابتدای کار مجلس نهم از حکمت ولایت امر در تدبیر کار خویش بهره گیریم و خدای عزوجل را بر این نعمت شکرگزاریم که با طلوع انقلاب اسلامی، بر بام سرزمین ما، پرچم عزتمند مردم‌سالاری دینی را برافراشت تا اراده ملت با راهبری امام امت بر همه شئون کشور مسلط گردد و بدین‌سان مجلس شورای اسلامی ظهور راستین چنین اراده ملی است که چون به حکمت نمایندگان آراسته گردد و بر دیانت و فرهنگ اسلامی استقرار یابد در ملک‌داری صحنه نوین سیاست را نشانگر شود.

مجلس نهم، ۳۲ مجلس در پس دارد، یعنی از صدر مشروطه تا امروز که هر کدام را حال و قالی است، اما اجمالاً تاریخ گذشته مجالس ایران، سه دوره نسبتاً آزاد و جذاب دارد و دو دوره سیاه و بی‌روح.

نسل اول مجالس ایران از مجلس نخست تا ششم، یعنی از زمان انقلاب مشروطه تا پایان دوران قاجار، تا حدودی از آزادی برخوردار و صاحب نمایندگانی نخبه و خردمند بود.

نسل دوم مجالس ایران از مجلس هفتم تا دوازدهم، در عهد رضاخان است که تنگ و تاریکی و سکون و سکوت را بر تن دارد به طوری که لایحه تمدید امتیاز نفت در یک جلسه بدون حتی یک مخالف تصویب شد و همان مدال آلت فعل، گوارای آنان است.

نسل سوم مجالس ایران که ایضاً از درخشندگی و افتخار برخوردار است، مجالس سیزدهم تا هفدهم است، یعنی از شهریور ۱۳۲۰ تا کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ که تا حد قابل توجهی آزادی در مجلس و کشور حاکم است و رجال مذهبی و سیاسی نظیر آیت‌الله کاشانی،‌ حسین مکی و مصدق در مجلس دیده می‌شوند و در همین دوره ملی شدن صنعت نفت به تصویب رسید.

نسل چهارم مجالس ایران از کودتای ۲۸ مرداد تا مجلس بیست ‌و چهارم یعنی ظهور انقلاب اسلامی است که این دوره مجالس در بی‌خاصیت بودن و آلت فعل بودن و سکون و سکوت، دست دوره تاریک گذشته رضاخانی را به دلیل سلطه قوی آمریکا بر کشور بسته است.

نسل پنجم مجالس ایران از پیروزی انقلاب تا مجلس نهم است که از شکوفاترین دوران پارلمان ایران است که آزادی فکر و اندیشه زمینه‌ساز تقنین با معیارهای دینی گشت و همه قوانین این دوره بر دو بال استقلال و حکمت دینی استقرار یافته است و از نظر کمی هم تعداد قوانین این ۸ دوره، ۳ برابر ۷۵ سال دیگر قانونگذاری در کشور است که از جهتی تحرک و پویایی مجالس این دوره را نشان می دهد و از جهتی هم باید توجه داشت، بلاوجه دچار انباشتگی قانونگذاری نشویم و به تنقیح قوانین اهتمام ویژه داشته باشیم که مقدمات این کار در مجلس هشتم مهیا گردید.

اینک مجلس نهم، پدیدار شناسانه می تواند از توشه تجربه گذشته خود بهره جوید و استراتژی نتیجه‌گرا را با بررسی فرصت‌ها و چالش‌ها، جهت نیل به اهداف سند چشم‌انداز، در پناه سیاست‌های کلی نظام، انتخاب نماید تا گام مهم در دهه پیشرفت و عدالت بردارد.

ضرورت اولی تدوین نقشه راه متناسب، گذر از مرزهای منافع گروهی و بخشی به منافع ملی است. و مولفه دوم، زمینه‌سازی آرامش پویا در درون کشور است که دقیقا مغایر آرامش گورستانی است. پیشرفت، اصولا تابعی از اندیشه و قدرت خلاقیت ملی است و اندیشه، آنگاه در یک جامعه، بالندگی می یابد که آرامش، بستر آن را فراهم کرده باشد و جامعه آشفته، جز پریشان کردن اذهان و سایش توان اندیشگی، نتیجه‌ای به ارمغان نمی‌آورد. گرامی داشتن آزادی برای بالندگی فکر است نه پریشان کردن اذهان و خردمندی آن است که اندیشمندان و صاحبان عزم، برای اداره بهینه کشور، به جای راست‌نشینی و کژگویی، با نگاهی مثبت، اندیشه خویش را در باب حکومتداری به دایره نقد نخبگان و نیک‌اندیشان بسپارند و به جای لعنت فرستادن به تاریکی، شمعی بیفروزند.

مولفه سوم، دستیابی به تئوری توسعه تعالی‌بخش است که با تجربیات گذشته و حضور صاحب‌نظران و نخبگان در مجلس، هدفی دور از دسترس نیست. توسعه‌ای که بر محور پیشرفت و عدالت و پاکدامنی شکل یابد و این امر، نیازمند نظریه‌پردازی عمل‌گرا بر مفهوم عدالت و چگونگی نفوذ ارزش‌های اخلاقی در مناسبات اجتماعی است.

و مولفه چهارم در این راه، استقامت پایا در بیرون و به تعبیری در مقابل سلطه زورگویان جهانی است که به دلیل حرکت عزتمندانه انقلاب در این سه دهه، آنگونه که با آراستگی تمام در سخنان ۱۴ خرداد رهبر فرزانه انقلاب تجلی یافت، در این مقطع زمانی، آمریکا مزورانه، با سیاست دربهای چرخان، به روش‌های مختلف، در مقابل اراده ملت ستیز می‌نماید، بخصوص این کشور، بعد از طوفان بیداری اسلامی در منطقه و ترک برداشتن هژمونی آمریکا، به خاطر مصائب اقتصادی و سیاسی، از هرج و مرج دیپلماتیک و ناهوشیاری سیاسی رنج می‌برد. اینجاست که مجلس باید با رصد دائمی حوادث، سپر دفاع از حقوق ملّی باشد.

باید محضر رهبر بزگروار عرض نمایم، مجلس نهم، نمایندگان محترم، مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و مدیران و کارشناسان سیاسی، بنیه علمی قوی خود را در خدمت اهداف عالیه کشور قرار خواهند داد. با حضور ۱۰۲ نفر نماینده صاحب مدرک دکتری و ۱۲۰ نماینده که فوق لیسانس هستند و ۳۶ نفر که مدرک لیسانس و تجربه نمایندگی دارند و ۱۷ نفر که از تحصیلات حوزوی برخوردارند و تنوع خوبی هم از نظر تخصصی دارند.خوشبختانه عده زیادی از نمایندگان از سابقه مجاهدت در دفاع مقدس برخوردار و به زیور جانبازی و آزاده بودن، آراسته هستند و از نظر سطح زندگی از طبقات متوسط و پایین کشورند و انشاءالله همین روحیه مردمی زیستن را حفظ خواهند نمود و از نظر پایبندی به دیانت و آرمان‌های انقلاب و ولایی بودن و سرزنده بودن در دفاع از کیان اسلام و انقلاب و شجاعت در دفاع از حقوق ملّت، ستودنی هستند.

احساس بنده این است که انشاءالله از زمره کسانی هستند که مسئولیتی که از ملّت پذیرفته‌اند و به گفته پیشوای مؤمنان، امام علی (ع) "آن را نه طعمه‌ای برای خویش که پیمانی بر دوش خود می شمارند"

چنین داد پاسخ که پیمان من / درست است اگر بگسلد جان من

از خداوند متعال می‌خواهیم که با تدبیر خود، ما را از چاره‌جویی‌های محدود بی‌نیاز کند و با گزینش‌های خود، انتخاب‌های ما را آسان نماید.

یا ایها العزیز مسّنا و اهلنا الضّر و جئنا بنضباعهٍ مزجاه فاوفِ لنا الکیل و تصدّق علینا

زیاده سخن گفته شد و اسباب تصدیع بیش از حد فراهم گردید. پوزش می‌طلبم و همگی آماده‌ایم تا از بیانات حکمت‌آمیز رهبز معزّز انقلاب بهره‌مند شویم.


١٣:٥١ - چهارشنبه ٢٤ خرداد ١٣٩١

..

 

-------------------------------------------------

 

استاد ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم

 

 اعضای هیات رییسه کمیسیون هاي مجلس نهم انتخاب شدند

لیست نهایی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نهم مشخص شد:


اسامی نهایی و رسمی اعضای ۱۴ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شد. که استاد خسروی  یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات می باشند.

 

 

 

محمد‌مهدی زاهدی رئیس کمیسیون، جواد هروی و علی‌اصغر زارعی نواب رئیس، عباس مقتدایی سخنگو، علیرضا سلیمی و قاسم جعفری هم به عنوان دبیران کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

 

 

 

 

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات

۱-عباس مقتدایی

۲-قاسم احمدی لاشکی

۳-عبدالوحید فیاضی

۴-میر قسمت موسوی اصل

۵-اسفندیار اختیاری

۶-زهرا طبیب زاده

۷- علیرضا منادی

۸-علی اصغر زارعی

۹-جواد هروی

۱۰- جبار کوچکی نژاد

۱۱- محمود نگهبان سلامی

۱۲-کارن خانلری

۱۳-غلامعلی حداد عادل

۱۴- رضا صابری

۱۵-سید محمود نبویان

۱۶- محمد مهدی زاهدی

۱۷- فرهاد بشیری

۱۸- عطاءالله سلطانی

۱۹-قاسم جعفری

۲۰-مهدی کوچک زاده

۲۱-علیرضا منتظری توکلی

۲۲-ابوالقاسم خسروی

۲۳-سید محمد باقر عبادی

۲۴-حجت‌الله درویش‌پور

۲۵-علیرضا سلیمی

 

 

 

 

  --------------------------------------------------

 

فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

--------------------------------------------------


سایر اخبار در ادامه مطلب ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 109771
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت